Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Drodzy rodzice,

W naszym przedszkolu funkcjonuje Rada Rodziców, która jest organem społecznym i stanowi reprezentację rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola. Głównym zadaniem Rady Rodziców jest wspomaganie działań dyrektora i Rady Pedagogicznej związanych z funkcjonowaniem przedszkola oraz współdecydowanie o tym, co dzieje się w przedszkolu, aby interesy placówki nie były sprzeczne z oczekiwaniami ogółu rodziców. Ponadto do kompetencji i zadań Rady Rodziców należy:

  • współdziałanie z przedszkolem w celu jednolitego oddziaływania na dzieci przez rodzinę i przedszkole w procesie opiekuńczym, wychowawczym i dydaktycznym;
  • uczestniczenie w życiu przedszkola, przyczynianie się do ciągłego podnoszenia poziomu pracy placówki, rozwiązywania problemów i zaspokajania potrzeb opiekuńczo wychowawczych dzieci;
  • prezentowanie wobec dyrektora i Rady Pedagogicznej opinii rodziców we wszystkich istotnych sprawach dotyczących działalności przedszkola;
  • przekazywanie rodzicom dzieci uczęszczających do przedszkola informacji o udzielanej pomocy na rzecz placówki oraz działalności Rady Rodziców.

Uprzejmie prosimy o dokonanie wpłaty na Fundusz Rady Rodziców. W tym roku roczna składka wynosi 120
Składkę można uiścić w dwóch ratach :
Pierwszą ratę 80 zł prosimy wpłacić w terminiedo 31 października 2022a drugą - 40zł do 15 marca 2023r.

Drugie i kolejne dziecko uczęszczające do naszej placówki objęte jest zniżką 50%.

Ze zgromadzonych środków zakupimy upominki dla naszych dzieci m.in. na Mikołajki, Choinkę Bożonarodzeniową, Wielkanocnego Zajączka oraz Dzień Dziecka. Poszczególne grupy wyposażymy w nowe zabawki.

Za 100% wpłaty w grupie zwrot na potrzeby grupy w wysokości 15% do wykorzystania na atrakcje w danej grupie.

Bardzo prosimy aby rodzice aktywnie włączali się w różne akcje organizowane przez Radę Rodziców, pozyskane fundusze przeznaczone będą na rewitalizację przedszkolnego placu zabaw.

RODZICU!!!

Jeśli masz kogoś kto może dodatkowo wesprzeć nasze inicjatywy prosimy o wpłaty na konto Rady Rodziców. Liczy się każda złotówka, wspólnie może zdziałać więcej!

Prosimy o terminowe dokonywanie wpłat bezpośrednio

na rachunek Rady Rodziców w Banku Pekao S.A.

o nr 51 1240 3057 1111 0010 4762 6136

ze wskazaniem imienia i nazwiska dziecka

oraz numeru grupy, do której uczęszcza.

Rada Rodziców