Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

HISTORYJKA ANGIELSKI

Kolorowy Start – język angielski

Powtarzanie PIOSENKI Take Care of the Animals Song oraz wysłuchanie historyjki o zwierzątkach z programu Kolorowy Start wydawnictwa Mac Edukacja. Wykonanie przez dzieci ilustracji/rysunku/rysunków do usłyszanej historyjki.

  1. Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania nagrania:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki

Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-kolorowystart#ksang - CD 2 numer 19

Clap your hands, clap your hands if you like green trees!

Clap your hands, clap your hands if you like yellow bees!

 Clap your hands, clap your hands if you like green frogs!

Clap your hands, clap your hands if you like cats and dogs!

Take care of the animals, take care of the trees!

Take care of the flowers, take care of the bees!

Wykonujemy czynności opisane w piosence i udajemy zwierzęta i rośliny.

Jump up high, jump up high if you like green trees!

Udajemy drzewa: łączymy dłonie nad głową i stajemy na jednej nodze.

Jump up high, jump up high if you like yellow bees!

Udajemy pszczółki: machamy szybko rękami i drepczemy w miejscu.

Jump up high, jump up high if you like green frogs!

Udajemy żabki: wyskakujemy w miejscu z przysiadu.

Jump up high, jump up high if you like cats and dogs!

Udajemy kotki: przyprawiamy sobie uszy – przykładamy dłonie do głowy.

Udajemy pieski: trzymamy dłonie przed sobą, naśladujemy psi gest proszenia.

Take care of the animals, take care of the trees! Take care of the flowers, take care of the bees!

2.Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania historyjki:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki

Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-kolorowystart#ksang - CD 2 numer 17

STORY TIME!

NAJPIERW DZIECKO SŁUCHA CAŁĄ HISTORYJKĘ.

ZA DRUGIM RAZEM RODZIC ZATRZYMUJE HISTORYJKĘ PO KAŻDEJ SCENIE I OMAWIA JĄ Z DZIECKIEM.

ZA TRZECIM RAZEM DZIECKO RYSUJE OBRAZKI / ILUSTRACJE DO TEJ HISTORYJKI.

  • MOŻE TO BYĆ JEDEN RYSUNEK
  • ALBO DZIECKO MOŻE NARYSOWAĆ WYBRANY ELEMENT HISTORYJKI
  • ALBO CAŁE 6 SCEN HISTORYJKI.

1.Come on, Beep, come on! The tickets! Quickly, quickly! OK, OK, Fluffy... the tickets... the tickets... here. Wow... Look! Eryk! Lena! Hello, children...! Shhhh! Be quiet, Beep! We’re at the theatre! The theatre? Yes, the theatre! Eryk and Lena are actors! Actors? Yes! Actors, at the theatre. Be quiet and look and listen! OK, Fluffy... Be quiet. Look. Listen... Shhhh!!!

2.Hello, Dog, moooo! Hello, Cow. Let’s play, woof, woof, woof! No, no, no... Let’s eat... munch, munch, munch. Would you like to munch with me? No, thank you... I want to play.

Look for the Cat, the Cat likes to play. Oh, yes! Where’s the Cat?

I don’t know... Oh, dear... Cat, Cat, where are you?

3.Hello, Dog, oink! Hello, Pig. Let’s play, woof, woof, woof! No, thank you. Let’s roll... roll, roll, roll. Would you like to roll with me? No thank you... I want to play. Look for the Cat, the Cat likes to play. Yes, yes... But... Where’s the Cat? I don’t know... Oh, dear...

4.Hello, Dog. Hee-haw! Hello, Donkey. Would YOU like to play? Play with me... Woof, woof, woof! No! Let’s kick and kick and kick... Would you like to kick with me? No thank you... I want to play. Oh! Look for the Cat, the Cat likes to play. I know, I know! But... Where’s the Cat? I don’t know... Oh, dear... Cat, where are you?

5.Hello, Dog! Tweet! Hello, Bird. Why are you sad? It’s the Cat... I want to play with the Cat. But – where is the Cat? Cat! Where are you? Look in the forest. In the forest? Yes, in the forest. But where? Maybe the Cat is up in a tree? I can fly and see... Yes, yes, yes! Maybe the Cat is up in a tree, oh Birdie, please fly and see! OK, no problem!

6.Caaaat! Oh, Caaat! Where are you? Where are you? Shhh! Be quiet in the forest! Be quiet? Yes, be quiet! OK, OK... Oh, Dog! STOP! Don’t walk on the flowers! There are bees! Bees? In the flowers? Yes, yellow bees, in the flowers! OK, OK... Oh, no, Dog! STOP! Don’t walk on the frogs! Frogs? Yes, green frogs! OK, OK... But where’s the Cat? There he is! The Cat’s up in that green tree! Caaaat! Oh, Caaat! I’m here, oh, please, please, please, help me! No problem, Cat! Climb down my tail! Oh... ahhh! Thank you, Doggie! Thank you Birdie! Now, let’s play! Yes, yes, yes! Run, Cat, run!