Piosenka i zabawa Angielski
I LOVE BOO B
Utrwalanie nazw zwierząt mieszkających na wsi (bunny; duck; cat; pig; dog/ królik; kaczka; kot; świnia; pies) na podstawie piosenki tematycznej z programu I LOVE BOO B wydawnictwa Mac Edukacja- Animals’ Talk oraz zabawy ruchowo- naśladowczej: Show me.
- Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania nagrania:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki
Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob - CD 2 numer 12
Animals’ Talk
- Stań z dzieckiem i odtwórz piosenkę Animals’ Talk i spróbujcie wykonywać te gesty co w piosence:
Bunny, bunny, bunny, Przystaw dłonie („uszy”) do głowy.
How are you? Zwróć się do dzieci, rozkładając ręce.
Hop, hop, hop, Skocz trzy razy, udając królika.
Fine, thank you! Kciuki w górę.
Duck, duck, duck, Zegnij nogi w kolanach, kołysz się na boki.
How are you?
Quack, quack, quack, Zegnij nogi w kolanach, kołysz się na boki.
Fine, thank you!
Cat, cat, cat, „Myj” policzek wierzchem dłoni.
How are you?
Meow, meow, meow, „Myj” policzek wierzchem dłoni.
Fine, thank you!
Pig, pig, pig, Naciśnij nos palcem wskazującym, unosząc go do góry tak, by przypominał nos świnki.
How are you?
Oink, oink, oink, Naciśnij nos palcem wskazującym.
Fine, thank you!
Dog, dog, dog, Naśladuj psi gest „proszenia”.
How are you?
Woof, woof, woof, Naśladuj psi gest „proszenia”.
Fine, thank you!
2.Show me! Utrwalanie znajomości słownictwa w zabawie ruchowo-naśladowczej z elementami pantomimy (Karty obrazkowe zwierzątek).
- Stań z dzieckiem i wypowiadaj nazwy zwierząt, zachęcając dziecko do udawania ich:
Show me… A duck! Quack, quack, quack!
- W razie potrzeby podnoś odpowiednie karty i trzymaj je w górze, by dziecko mogło sprawdzić, o jakie zwierzę chodzi.