Elementy historyjki Angielski
BUGS TEAM STARTER
Utrwalanie słownictwa poprzez słuchanie historyjki o jedzeniu i narysowane do niej ilustracji. Również dla dzieci, które mają książki (BUGS TEAM STARTER) w domu do wykorzystania wypychanka z elementami do odegrania historyjki.
STORY TIME:
Zadanie 1.
Słuchanie ponownie historyjki przez dzieci. Po wysłuchaniu dwa razy historyjki dzieci tworzą ilustracje do historyjki według własnego pomysłu.
Colin: Hey, Bugs team! Let’s watch a film.
Bugs: Great idea!
Obrazek 1 Sue: I’m hungry! Mia: Me too! Jo: I know! Let’s make a giant ice cream! Sue and Mia: Great idea!
Obrazek 2 Jo: Do you like oranges, Sue? Sue: Yes, I do, yummy! Jo: Do you like strawberries, Mia? Mia: Yes, I do, yummy! Jo: Ready? Jo, Sue and Mia: Abracadabra, one, two, three!
Obrazek 3 Sue: Do you like jam, Mia? Mia: No, I don’t, yuk! Sue: Do you like chocolate, Jo? Jo: Yes, I do, yummy! Sue: Ready? Jo, Sue and Mia: Abracadabra, one, two, three!
Obrazek 4 Jo: Look! It’s a giant ice cream with strawberries, oranges and lots of chocolate! Sue and Mia: Let’s eat! Yummy!
Zadanie 2. Książka Bugs Team Starter
Make the story elements. Elementy do odegrania historyjki na końcu książki- wypychanka.
- Pokaż wypychankę – gotowe papierowe elementy służące do odgrywania historyjki 7.: pucharek na lody, kulki lodów i dodatki. Powiedz: Let’s make the story elements. Pokaż dziecku, gdzie może znaleźć szablon w podręczniku i jak należy wypchnąć elementy wzdłuż perforowanych linii.
- Powiedz: Show me the strawberry/orange/chocolate/jam/ strawberry ice cream/ orange ice cream! Dziecko podnosi odpowiednie elementy. Podnieś białą gałkę lodów i powiedz: Colour. Wyjaśnij, że zadaniem dziecka jest pokolorować gałkę na kolor ulubionego smaku lodów.