Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Have Fun Angielski

*HELLO*

Powtarzanie słówek związanych z wiosną:

(flower, sun , tree, bee, ladybug, bug, butterfly, rainbow, frog/

kwiat, słońce, drzewo, pszczoła, biedronka, robak, motyl, tęcza, żaba)

na podstawie obrazków oraz zabaw ruchowych przy ulubionej muzyce dziecka.

Drodzy rodzice do tych zabaw używamy obrazki przygotowane przez Was z wczorajszych zajęć. Te obrazki, których nazwy dzieci poznały wczoraj lub dziś. Możecie użyć wszystkich obrazków albo tych, które dzieciom najbardziej zapadły w pamięć to zależy od możliwości dziecka.

*HAVE FUN*

ZABAWY:

Jumping Game

Podczas tej zabawy przyklejamy w różnych częściach pokoju, na ścianie obrazki przedstawiające wprowadzone słownictwo (wczoraj). Warunek jest taki aby obrazki były przyklejone dosyć wysoko, tak aby dziecko mogło zdjąć karteczkę dopiero jak podskoczy. Puszczamy ulubioną piosenkę dziecka po angielsku. Dziecko podskakuje do ulubionej muzyki albo tańczy, na przerwę w muzyce ściąga jeden obrazek i mówi co na nim się znajduje. Zabawę powtarzamy tyle razy ile będzie obrazków do ściągnięcia przez dziecko.

Puddles

Przygotowujemy „kałuże” z obrazków związanych z wprowadzonym słownictwem (wczoraj). Rodzic kolejno wypowiada słowa, zaś zadaniem dziecka jest skoczenie na odpowiednią ilustrację. Zabawę możemy uatrakcyjnić wykorzystując folię bąbelkową pod którą będą się znajdowały ilustracje. Dziecko ściągają buty i skacze na wskazane obrazki. Biorąc pod uwagę aspekt sensoryczny zabawy, prawdopodobnie sprawi ona dziecku wiele radości.

Happy Caterpillar

Rozwieszamy obrazki w różnych częściach pokoju, związane ze słownictwem wprowadzonym wczoraj. Obrazki wiszą na takiej wysokości aby dziecko mogło je dotknąć. Dziecko jest głową gąsienicy (możemy przygotować opaskę z podobizną gąsienicy dla dziecka) i prowadzi rodzinę, która ustawia się za nim w pociąg. Dziecko jako gąsienica prowadzi pociąg wymyślonym krokiem tanecznym( rodzina naśladuje ruch dziecka ) i przystaje przy każdym obrazku podając jego nazwę. Po podaniu nazwy ostatniego obrazka dziecko przekazuje opaskę gąsienicy innemu członkowi rodziny, tak aby każdy miał okazję się zaprezentować.

Funny Circle

Rozkładamy ilustracje w kole związane ze słownictwem wprowadzonym wczoraj. Dziecko maszeruje przy ulubionej piosence oczywiście po angielsku dookoła obrazków. W momencie kiedy muzyka przestanie grać, głośno mówi co znajduje się na ilustracji przy której aktualnie się znajduje.

Spider Web

Do kolejnej zabawy będziemy potrzebować hula hop, szeroką taśmę dwustronną, lekkie plastikowe piłki oraz obrazki. Oklejamy hula hop po obwodzie taśmą, tak aby powstała klejąca osłonka aby przykleić karty obrazkowe. Rodzic staje w środku hula hop i trzyma koło. Dziecko próbuje rzucić kolorową piłeczką w wybrany obrazek i mówi co znajduje się na karcie, w którą trafiła piłeczka. Rodzic dowodzi kołem i może nim poruszać, żeby zwiększyć stopień trudności(kręci wolno, szybko, góra, dół).