Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Historyjka Angielski

Bugs Team Starter

Cel: słuchanie historyjki, wskazywanie odpowiednich obrazków do historyjki w książce.

Główne słownictwo i struktury: przybory szkolne, I haven’t got (any scissors). Can I have (some scissors), please?

STORY TIME

KSIĄŻKA BUGS TEAM STARTER strona 62.

Listen and point.  

  • Powiedz hasło: Three, two, one, po czym zachęć dziecko, aby dokończyło je razem z tobą: It’s story time. Pokaż rozkładanie książki za pomocą gestów. Usiądź z dzieckiem.
  • Poproś dziecko, aby otworzyło podręcznik na s. 62 z kredką świecową. Wskaż obrazek 1. Zapytaj: Who’s this? (Bella, Lucy, Colin). What school objects can you see? What colour are they? (Blue scissors, two blue crayons, one red crayon, two yellow crayons, two green crayons, two yellow and pink pencils, yellow, white and brown glue, a red and black school bag, a green, yellow, purple and blue school bag, a black and yellow school bag).
  • Zapytaj: What happens in the story? Poproś dziecko, aby odgadywało po polsku, co się wydarzy w historyjce. Wysłuchaj odpowiedzi, ale nie potwierdzaj ich ani im nie zaprzeczaj. Wprowadź strukturę: I haven’t got (a pencil), rozkładając bezradnie ręce i rozglądając się dokoła.
  • Powiedz: Listen and point, przykładając dłoń do ucha i wskazując ręką kartę pracy do historyjki. Wyjaśnij po polsku, że zadaniem dziecka jest wysłuchać nagrania i wskazywać wymieniane przybory szkolne na obrazkach. Odtwórz nagranie. Dziecko słucha i wskazuje przybory w książce na stronie 62.

STORY TIME

Obrazek 1 Bella: Hey, Bugs, are you ready? Lucy and Colin: No, not yet! Colin: I’ve got a book and a pencil, but I haven’t got any scissors! Lucy: I’ve got some glue and three crayons but I haven’t got a red crayon.

Obrazek 2 Bella: Look! There are some crayons and scissors here! Lucy: Can I have a red crayon, please? Bella: Here you are. Lucy: Thank you!

Obrazek 3 Colin: Can I have some scissors, please? Bella: Here you are. Colin: Thank you!

 Obrazek 4 Bella: Are you ready now? Colin and Lucy: Yes! Bella: Take your school bags. Let’s go to school! Colin and Lucy: Hurray!