Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Historyjka obrazkowa Angielski

Bugs Team Starter

  1. HISTORYJKA OBRAZKOWA STRONA 54 – KSIĄŻKA BUGS TEAM STARTER

STORY TIME : Listen and point.

  • Powiedz hasło: Three, two, one, po czym zachęć dziecko, aby dokończyło je razem z tobą: It’s story time. Pokaż rozkładanie książki za pomocą gestów. Usiądź z dzieckiem. Wskaż trzy zwierzątka na obrazku w prawym górnym rogu w podręczniku. Zapytaj: Who’s this? (Bella, Lucy and Colin). Poproś dziecko, by opisało obrazek po polsku: stworzonka wspólnie oglądają film.
  • Wskaż obrazek 1. Powiedz: There are three witches in the story i upewnij się, że dziecko zrozumiało znaczenie słowa witches. Zapytaj, wspomagając się gestami: What colour are their costumes? (green, dark blue, black). Następnie zapytaj o pozostałe obrazki: What happens in the story? i poproś dziecko, aby odgadywało po polsku, co wydarzy się w historyjce. Wysłuchaj odpowiedzi, ale nie potwierdzaj ich ani im nie zaprzeczaj. Wprowadź zwrot I’m hungry, łapiąc się za brzuch.
  • Powiedz: Listen and point, przykładając dłoń do ucha i wskazując na historyjkę. Wyjaśnij po polsku, że zadaniem dziecka jest wysłuchać nagrania i wskazywać wymieniane artykuły spożywcze na obrazkach. Odtwórz nagranie MP3 udostępnione powyżej. Dziecko słucha i wskazuje odpowiednie obrazki i produkty.
  1. Praca plastyczna – dziecko rysuje produkt spożywczy lub danie, które lubi najbardziej.