Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Karta pracy Angielski

I LOVE BOO A

  • Powtarzanie nazw zwierzątek oraz ich domów (fish,water,bird,tree,frog,grass/ ryba, woda, ptak, drzewo, żaba, trawa) na podstawie zabawy rytmiczno słownej z programu I LOVE BOO A wydawnictwa Mac Edukacja-  The Animal Flash! oraz z wykorzystaniem karty pracy z programu I LOVE BOO A.

Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania nagrania:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki

Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa - CD  2 numer 7

The Animal Flash!

  • Drodzy rodzice powtórzcie z dziećmi te słówka (fish,water,bird,tree,frog,grass/ ryba, woda, ptak, drzewo, żaba, trawa) na karcie pracy udostępnionej na stronie MAC edukacja:
  • Karta pracy 13 – link do strony: https://www.mac.pl/flipbooki

Szukamy kart pracy I LOVE BOO poziom A – otwieramy zakładkę i stronę 13 w karcie pracy

  •  Następnie odtwórzcie kilka razy dzieciom nagranie The Animal flash. Niech dzieci pokazują czynności jakie wykonują te zwierzątka i udają ich odgłosy  i wskazują zwierzątka na karcie pracy podanej w linku powyżej:

 The Animal Flash! A fish, a fish, a fish! Glub, glub, glub!

Złóż dłonie nad głową i udawaj rybę.

Water, water, water! Glub, glub, glub!

Klepnij dłonią w kartę „water” na pierwszą sylabę tego słowa.

A bird, a bird, a bird! Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i udawaj, że latasz.

A tree, a tree, a tree! Tweet, tweet, tweet!

Klepnij dłonią w kartę „tree”, kiedy usłyszysz to słowo w nagraniu.

A frog, a frog, a frog! Croak, croak, croak!

Skacz w miejscu jak żaba. Grass, grass, grass! Croak, croak, croak!

Klepnij dłonią w kartę „grass”, kiedy usłyszysz to słowo w nagraniu.

 Karta pracy 13 – link do strony:

https://www.mac.pl/flipbooki

Szukamy kart pracy I LOVE BOO poziom A – otwieramy zakładkę i stronę 13 w karcie pracy

  • Dziecko otacza pętlami zwierzęta tego samego rodzaju, a następnie liczy, ile zwierząt znajduje się w każdym zbiorze.
  • Zwróć uwagę dziecka na zwierzęta przedstawione na karcie i zachęć, by je nazwało: Look, what is it? Yes, a frog (a fish / a bird)!
  • Poproś dziecko, aby otoczyło pętlą zwierzęta jednego rodzaju: Circle the fish (the frogs / the birds), like this!
  • Zachęć dziecko, aby policzyło, ile jest zwierząt jednego rodzaju: How many frogs (birds / fish)? One… two… Excellent!
  • Kiedy dzieci będą wykonywać zadanie, zachęć je, aby wskazały elementy ilustracji, które wymienisz: Point to the fish (bird / frog / red / ...), please. Brilliant!