Karta pracy Angielski
I LOVE BOO B
Powtarzanie nazw zwierząt mieszkających na wsi (bunny; duck; cat; pig; dog/ królik; kaczka; kot; świnia; pies) na podstawie zabawy rytmiczno słownej z programu I LOVE BOO B wydawnictwa Mac Edukacja- The Animal Flash! oraz na podstawie karty pracy z programu I LOVE BOO B
Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania nagrania:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki
Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob - CD 2 numer 11
The Animal Flash!
- Odtwarzamy dzieciom nagranie: The Animal Flash!
The Animal Flash! A bunny! A bunny! A bunny… And a duck!
Klaśnij na pierwszą sylabę słowa „bunny”.
A duck! A duck! A duck… And a cat!
Tupnij na słowo „duck”.
A cat! A cat! A cat... And a pig!
Podskocz na słowo „cat”.
A pig! A pig! A pig… And a dog!
Puknij w podłogę na słowo „dog”.
A dog! A dog! A dog… And stop!
Klepnij się w uda na słowo „dog”. (2 x ze zmienną intonacją)
Powtarzamy z dziećmi nazwy zwierzątek i dzieci mogą naśladować dane zwierzątko.
- Drodzy rodzice powtarzamy nazwy tych zwierzątek na karcie pracy numer 37 : królik; kaczka; kot; świnia; pies / bunny; duck; cat; pig; dog
- Karta pracy 37 – link do strony:
- Szukamy kart pracy I LOVE BOO poziom B – otwieramy zakładkę i stronę 37 w karcie pracy.
Dzieci próbują odgadnąć, do których zwierząt należą poszczególne ogony.
Rysują po śladzie linie od każdego zwierzęcia do ogona.
- Zwróć uwagę dzieci na przedstawione na karcie zwierzęta: Look! What’s this? Yes, duck (a cat / a pig / ...)! Wonderful!
- Zwróć uwagę dzieci na ogony wystające z ukrycia: Oh, dear! What’s this? A… Tail! That’s right! Whose tail? The duck’s? No… The pig’s? Let’s check!
- Pokaż, jak rysować po śladzie ścieżki od zwierząt do ich ogonów: OK. Trace, like this!
- Kiedy dzieci będą rysować, zadawaj pytania utrwalające słownictwo: Hania, is this a dog? Yes! Is this a cat? No!