Let's GO Angielski
BUGS TEAM STARTER – UNIT 8 KSIĄŻKA
Let’s go to school!
Cele: rozpoznawanie i nazywanie przyborów szkolnych.
Główne słownictwo i struktury: school bag, pencil, crayon, glue, scissors, book.
Karty pracy Bugs Team Starter str. 60
Zadanie 1. Listen, leap and say.
Podnieś książkę i powiedz hasło: Look, look, look, po czym zachęć dziecko, aby dokończyło je z tobą: Open the book. Powiedz: Sixty, School bag i wskaż tornister przy numerze strony. Dziecko otwierają podręcznik w odpowiednim miejscu.
- Powiedz: Listen, leap and say i pokaż skok za pomocą palca. Przypomnij, że dziecko podczas słuchania ma za zadanie „przeskakiwać” palcem z kamienia na kamień, wskazując tym samym odpowiednie przybory szkolne i nazywając je. Podpowiedz, że przybory są najpierw wymieniane w tej samej kolejności, co w podręczniku, a następnie pomieszane. Dziecko najpierw powtarza słowa w nagraniu, a potem mówi je samodzielnie podczas pauzy w nagraniu.
Lucy: Bugs Team, Bugs Team, one, two, three!
Look in your book and say with me: school bag! Children: School bag!
Lucy: Pencil! Children: Pencil!
Lucy: Crayon! Children: Crayon!
Lucy: Glue! Children: Glue!
Lucy: Scissors! Children: Scissors!
Lucy: Book! Children: Book!
Lucy: Bugs Team, Bugs Team, one, two, three! Ready? Children: Ready! Lucy: Leap with me!
Crayon … school bag … scissors … pencil … glue … book … pencil … crayon … scissors … glue … school bag … book. Lucy and children: Yay!
Zadanie 2. Stick and say. Play Lucy’s Leaves.
- Wskaż liście z pustymi kółeczkami, a następnie pokaż dziecku, gdzie się znajdują odpowiednie naklejki w podręczniku. Poproś dziecko, aby nazwało przybory szkolne na naklejkach.
- Powiedz: Stick, wspomagając się gestami, i wyjaśnij, że dziecko powinno przykleić na liściach naklejki z przyborami szkolnymi w dowolnej kolejności. Wskaż przyklejone przez dziecko naklejki i pytaj: What’s this? Dziecko nazywa przybory.