Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Let's GO Angielski

BUGS TEAM STARTER – UNIT 8 KSIĄŻKA

Let’s go to school!

Cele: rozpoznawanie i nazywanie przyborów szkolnych.

Główne słownictwo i struktury: school bag, pencil, crayon, glue, scissors, book.

Karty pracy Bugs Team Starter str. 60

Zadanie 1. Listen, leap and say.

Podnieś książkę i powiedz hasło: Look, look, look, po czym zachęć dziecko, aby dokończyło je z tobą: Open the book. Powiedz: Sixty, School bag i wskaż tornister przy numerze strony. Dziecko otwierają podręcznik w odpowiednim miejscu.

  • Powiedz: Listen, leap and say i pokaż skok za pomocą palca. Przypomnij, że dziecko podczas słuchania ma za zadanie „przeskakiwać” palcem z kamienia na kamień, wskazując tym samym odpowiednie przybory szkolne i nazywając je. Podpowiedz, że przybory są najpierw wymieniane w tej samej kolejności, co w podręczniku, a następnie pomieszane. Dziecko najpierw powtarza słowa w nagraniu, a potem mówi je samodzielnie podczas pauzy w nagraniu.

Lucy: Bugs Team, Bugs Team, one, two, three! 

Look in your book and say with me: school bag! Children: School bag!

Lucy: Pencil! Children: Pencil!

Lucy: Crayon! Children: Crayon!

 Lucy: Glue! Children: Glue!

Lucy: Scissors! Children: Scissors!

Lucy: Book! Children: Book!

Lucy: Bugs Team, Bugs Team, one, two, three! Ready? Children: Ready! Lucy: Leap with me!

Crayon … school bag … scissors … pencil … glue … book … pencil … crayon … scissors … glue … school bag … book. Lucy and children: Yay!

Zadanie 2. Stick and say. Play Lucy’s Leaves.

  • Wskaż liście z pustymi kółeczkami, a następnie pokaż dziecku, gdzie się znajdują odpowiednie naklejki w podręczniku. Poproś dziecko, aby nazwało przybory szkolne na naklejkach.
  • Powiedz: Stick, wspomagając się gestami, i wyjaśnij, że dziecko powinno przykleić na liściach naklejki z przyborami szkolnymi w dowolnej kolejności. Wskaż przyklejone przez dziecko naklejki i pytaj: What’s this? Dziecko nazywa przybory.