Zabawy Angielski
Bugs Team Starter
Przypominam, że książki dzieci są do odebrania w przedszkolu aby dzieci mogły w domu uzupełniać ćwiczenia.
Utrwalanie słownictwa na podstawie wykonania karty pracy, zaśpiewania piosenki z programu Bugs Team Starter. Wykonanie wspólnie z dziećmi kostki edukacyjnej.
- KARTA PRACY
STRONA 57 BUGS TEAM STARTER – ĆWICZENIA
Ćwiczenie 1.
Listen and match. Draw and say.
- Podnieś książkę i powiedz hasło: Look, look, look, po czym zachęć dziecko, aby dokończyło je z tobą, mówiąc: Open the book. Powiedz: Fifty-seven, Ice cream i wskaż lody przy numerze strony. Dziecko otwiera podręcznik w odpowiednim miejscu.
- Wskaż ilustrację i zapytaj: Can you find Mummy witch/Mia/ Jo/Sue? Dziecko wskazuje odpowiednie postaci. Zapytaj: Who’s this? (Mummy witch and three small witches). Następnie wskaż produkty nad głowami postaci i zapytaj: What’s this? Dziecko odpowiada. (odpowiedzi: oranges, apples, chocolate, strawberries, honey, ice cream, jam, pears)
- Powiedz: Listen and match i przeciągnij palcem wzdłuż linii łączących pierwszą postać (Sue) z pomarańczami i czekoladą. Wyjaśnij dziecku, że powinno narysować linie łączące postaci z tymi produktami, które one lubią. Zachęć dziecko do rysowania linii innym kolorem dla każdej postaci, np. tym samym, co strój postaci, aby rysunek był czytelny. Odtwórz nagranie, zatrzymuj je po każdym dialogu, aby dać dziecku czas na połączenie postaci i produktów.
- Kiedy dziecko skończy, powiedz: Draw. Posługując się przykładem, pokaż, że dziecko powinno przerysować odpowiednie produkty na talerzu.
- Kiedy dziecko skończy rysowanie, wskaż pierwszy talerz i powiedz: Say. Zachęć dziecko, aby powiedziało w imieniu postaci, jakie lubi produkty (Sue: I like oranges and chocolate). Kontynuuj ćwiczenie: Mia – I like pears and honey, Jo – I like strawberries and ice cream.
- Śpiewanie piosenki:
I like apples song
I like apples and oranges, too.
I like apples and oranges, too.
I don’t like jam. Do you?
I don’t like jam. Do you?
Apples, strawberries, oranges, Jam, chocolate, ice cream!
I like strawberries and chocolate, too.
I like strawberries and chocolate, too.
I don’t like ice cream. Do you?
I don’t like ice cream. Do you?
Apples, strawberries, oranges, Jam, chocolate, ice cream!
LINK DO PIOSENKI:
https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
tam wybieramy :
Bugs_Team _Starter_Piosenki i rymowanki_mp3
NUMER 33 : I like apples song
- KOSTKA EDUKACYJNA na Poniedziałek 27.04.2020r.
Zadanie numer 3 to znaleźć w Internecie takie obrazki jak: apple, strawberry, orange, jam, chocolate, ice carem/ jabłko, truskawka, pomarańcza, dżem, czekolada, lody i wydrukować je albo samemu narysować dziecku do kolorowania, i wspólnie z dzieckiem zrobić KOSTKĘ EDUKACYJNĄ, z tymi obrazkami aby dziecko mogło ćwiczyć słówka po wyrzuceniu na kostce obrazka.
Kostka edukacyjna jest do wykonania wedle waszego pomysłu. Możecie zaczerpnąć inspiracji w Internecie jak taką kostkę edukacyjna wykonać. Kostka może być wykonana dowolną techniką i z materiałów plastycznych, które posiadacie w domu. Najważniejsze jest to żeby znajdowały się na niej ilustracje produktów. Można zrobić kostkę wielofunkcyjną aby posłużyła jeszcze do innych obrazków. Czyli zrobić na kostce kieszonki do włożenia innych obrazków związanych z innym tematem.
Inspiracja do wykonania kostki YOUTUBE :