Karta pracy Angielski
Kolorowy Start – język angielski
Powtarzanie nazw zwierząt żyjących na wsi(dog • cat • donkey • cow • bird • pig /
pies • kot • osioł • krowa • ptak • świnia) na podstawie piosenki z programu Kolorowy Start wydawnictwa Mac Edukacja : The Farm Animals Song oraz na podstawie karty pracy z programu Kolorowy Start.
Logowanie na stronie wydawnictwa w celu wysłuchania nagrania:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki
Po zalogowaniu na stronie wkleić link do programu:
https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-kolorowystart#ksang - CD 2 numer 13
The Farm Animals Song.
- Słuchanie piosenki : The Farm Animals Song.
The cat on the farm goes meow, meow, meow (x 3). The cat on the farm goes meow, meow, meow – all day long! The dog on the farm goes woof, woof, woof (x 3). The dog on the farm goes woof, woof, woof – all day long! The cow on the farm goes moo, moo, moo (x 3). The cow on the farm goes moo, moo, moo – all day long! The donkey on the farm goes hee-haw, hee-haw, hee-haw. (x 3) The donkey on the farm goes hee-haw – all day long! The bird on the farm goes tweet, tweet, tweet (x 3). The bird on the farm goes tweet, tweet, tweet all day long!
Kot na farmie idzie i miałczy miau, miau, miau (x 3). Kot na farmie idzie i miałczy miau, miau, miau - cały dzień! Pies na farmie idzie i szczeka woof, woof, woof (x 3). Pies na farmie idzie i szczeka woof, woof, woof - cały dzień! Krowa na farmie idzie i muczy muczenie, muczenie, muczenie (x 3). Krowa na farmie idzie i muczy muczenie, muczenie, muczenie - przez cały dzień! Osioł na farmie idzie i robi hee-haw, hee-haw, hee-haw. (x 3) Osioł na farmie idzie i robi hee-haw - przez cały dzień! Ptak na farmie robi tweet, tweet, tweet (x 3). Ptak na farmie robi tweet, tweet, tweet przez cały dzień!
- Dzieci po wysłuchaniu piosenki patrząc na kartę pracy nazywają zwierzątka po angielsku dog • cat • donkey • cow • bird • pig / pies • kot • osioł • krowa • ptak • świnia
- Karta pracy 37 – link do strony:
- Szukamy kart pracy KOLOROWY START – otwieramy zakładkę i stronę 37 w karcie pracy.
- Look and say. Circle and count.
- Popatrz na obrazki zwierząt. Otocz pętlą zwierzęta hodowane na wsi. Policz, ile jest zwierząt hodowlanych, a ile egzotycznych? Kiedy dziecko wykonuje zadanie, rodzic zadaje pytania na temat zwierząt przedstawionych na karcie (np. o ich nazwy, kolory, liczbę; które z nich dziecko lubi). Rodzic: Look, animals! Is this a farm animal? No! it’s an…? Elephant! Perfect! Is this a farm animal? Yes, a cow, a cow is a farm animal. Circle the cow, like this. (…) What’s this? Is it a farm animal? How many farm animals are there? What colour is the... (donkey)? Do you like birds? Beautiful!